.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش صدای شبکه تبرستان در جشنواره بین المللی رادیو

شمال نيوز: در دوازدهمین جشنواره بین المللی رادیو و چهارمین اجلاس جهانی صدا که با حضور مسئولان و برنامه سازان رادیویی ایران و نمایندگانی از اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه در زیبا کنار استان گیلان برگزار شد، در بخش نمایش کوتاه، وفا مصطفی پور از صدای مرکز مازندران با اثر « خدا حافظ آسمان آبی » به عنوان برنامه ساز برتر انتخاب شد و تندیس ویژه جشنواره را از آن خود کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مازندران، این جشنواره در دو بخش ملی و بین المللی برگزار شد. در بخش داخلی 512 برنامه  و در بخش بین الملل نیز 296 اثر از شبکه های مختلف و کشورهای مختلف به جشنواره رسید. آثار داخلی به دو بخش روتین و رویش تقسیم شدند که بخش "رویش" به منظور ایجاد زمینه ای برای کشف استعدادها ایجاد شد، در این بخش هر فردی در رادیو می توانست با ساخت یک برنامه در جشنواره شرکت کند.

گفتنی است این جشنواره با هدف ایجاد فضایی برای رقابت ، دستیابی به ایده‎های نو و خلاق، ایجاد زمینه ارزیابی و قضاوت و همچنین به‎وجود آوردن فضایی آموزشی برای تبادل تجربیات و زمینه سازی برای بهبود کیفیت برنامه ها برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رستم 30 ارديبهشت 1391
به اقای حمیدی رییس صدا وسیمای مازندران بگویید که چرا طبرستان باعظمت را بی عظمت کرد ومامازندرانی هارا به کولی های تبر ساز پیوند میدهد لطفا یک نفر به ایشان بگوید که درعموم تبرستان با این نوشتن به اصالت مردم ضربه میزند ومعنی ان دردیگر استانها چیز دیگری است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.